Странице

субота, 20. јул 2013.

Vise posetilaca, vise klijenata...

Internet magija

Imas problem kako postici vise posetilaca, vise klijenata i veci sabracaj na tvom Blogu-Sajtu?

  [warning] Ok, nemate razog za brigu, pre svega imam jedno pitanje za tebe.

Nasao si me preko Google pretrazivaca?

Kada neko nesto trazi preko Interneta obicno pogleda sta Google pokazuje na 1-oj strani. Neki posetioci kliknu jos i na stranu 2...

Ali ako si me trazio na strani 3, tamo si me vec izgubio!

[/warning]u Naravno, ja neznam na kojoj strani i na kom mestu i kako si me pronasao preko Google. Ali sigurno nije bilo dalje od prve stranice, ili...? Da znas da ja nisam Google Guru, SEO majstor za pretrazivace ili nesto slicno. Ali pored svega ja imam jedan veoma dobar rejting i dobru poziciju , i to mi je veoma drago!

Zasto je to tako, ni manje ni vise, ali bez saobracaja i posetilaca neces imati klijente niti prodaje na svom sajtu.

Unapred vam hvala ako se slazete sa mojom konstatacijom. Stranica koju upravo citate je jedan Blog! Upravo ovo je jedan WordPress Blog. Da, Google voli Blogove! Da li ste se ikada pozabavili time, kako i sta profesionalci cine i rade da bi se tvoja ili bilo cija Web stranica nasla na prvoj strani Google-a? Danas cu ti pokazati tu mogucnst, upravo si na mojoj strani koja to i dokazuje, kako da redovno tvoja stranic i tvoje ponude budu na 1-oj strani Google. da budes na 1-oj strani bez da placas profesionalcima, vec da sam po veoma niskoj ceni odrzavas svoj Blog i azutiras svoje ponude kod Google. Da bih uvek bio na prvoj strani Google ja koristim "easyPOWER" Power - Blog, koji ce i tebi od prvog dana biti perfektno SEO optimizovan i spremam za upotrebu! I sve to mozes imati za zanemarljivih 25,-Eura mesecno. Sta ti imas od toga, odmah, ako se odlucis za Power - Blog, u narednim danima ili par nedelja vise Posetilaca, veci Saobracaj sa time i vise Klijenata! To sve mozes onoliko dugo koliko ti zelis za svega 25,-Eura mesecno! [important]Ali najbolje dolazi na kraju, jer mi smo jos uvek u Test-Fazi i ti mozes sve da isprobas , sve to do konacnog starta potpuno BESPLATNO. NEVEROVATNO ali ISTINITO!!![/important] Mislim da je ovo od easyPOWERteam jedna veoma Fer i Korektna ponuda, ili se ti ne slazes sa mojim stavom? [notice]Ovde mozes odmah i sad preuzeti BLOGSYSTEM koji moze nu narednih nekoliko minuta vec isprobati BESPLATNO! Klikni OVDE![/notice] U prvih 10 dana nase Beta-Testfaze dostgli smo rejting na globalnom nivou "Globales Ranking" od 460.787 a u Nemackoj "Deutsches Ranking" od 7.317. To znaci da smo pored ( Miliona ) nemackis i svetskih Web-sajtova vec veoma dobro plasirani i zaziveli na Internetu. Sta mislis koliko vremena je potrebno da jedan Blog postigne ovakav rezultat? Ja ti mogu slobodno reci... sumnjam, 1 godina... ( ako uspe ). Sa tvojim jedinstvenim easyPOWERblogsystem dobijas visok " Ranking" odmah od 1-og dana!
REJTING
U svakom slucju ti zelim da dostignes poziciju i "Ranking" koji stvarno zelis ali sa easyPOWERblogsystem to je veoma lako, jednostavno i brzo ostvarljivo.
PONUDA JOS UVEK STOJI, ODLUKA JE NA TEBI, SAD I ODMAH MOZES BSPLATO TESTIRATI EASYPOWERBLOGSYSTEM!
KLIKNI NA >>>> TESTIRJ BESPLATNO!
easyPowergroup-turbo


Нема коментара:

Постави коментар